onsdag 28 oktober 2009

Är jag så ointressant?!

Ibland känns det som att det kvittar liksom. Hur jag än anstränger mig så får jag inte fler vänner, inte fler som tycker att jag och mitt liv är intressant. Är väl kanske inte den mest roliga människa som finns på denna jord, men långt ifrån den tråkigaste. Jag är nog en sån som man måste träffa ett par gånger innan jag börjar att öppna upp mig. Fast känner jag mig riktigt bekväm kan jag blotta mig riktigt snabbt. Men oftast tar det nog lite tid och många hinner att trilla av på vägen. Synd. För jag är ju en människa som har ett stort socialt behov, men bara har lite dåligt självförtroende. Det ligger i min så kallade ryggsäck. Har blivit sviken alltför många gånger och har än idag svårt att ta för mig och lägga det gamla bakom mig.

Tacka vet jag er som jag har vid min sida! Ni är bara så bäst och får mig att känna mig som världens starkaste, roligaste och omtyckta människa.

3 kommentarer:

  1. Du är en mycket intressant härlig tjej. Dumt att du ska bo typ...utomlands! Du saknas! Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker du verkar ha massor av vänner! Du låter lite nere?! Men jag kan förstå precis vad du menar, känner igen mig. Kramar från Nina

    SvaraRadera
  3. jag älskar dig och tycker att ditt liv e superintressant. vill veta mer och mer och mer. vill egentligen flytta in i huset bredvid ditt och ha dig för mig själv varje dag.
    saknar dig galet mycket.

    SvaraRadera