måndag 26 oktober 2009

Äntligen!

Vill knappt erkänna det, men vårdcentralen jag är ansluten till har än så länge inte imponerat. Men när jag ringde för att få tag på en ny sjukgymnast ringdes jag upp av den trevligaste telefonisten någonsin. Hon föreslog direkt en tjej som är duktig på graviditetsont och frågade om jag hört talas om akupunktur. Jo, visst har jag det. Men det var verkligen inte min förra sjukgymnast som nämnt att det kan göra så att de kvarstående 18 veckorna kan bli betydligt lättare. Störigt!

Den 17 november blir den stora dagen. Tänk om jag kan bli av med min smärta?! Idag trodde jag att jag skulle kräkas så ont som jag hade. Gick från en av byggnaderna på jobbet till den andra. Det räckte. Siktar in mig på den 17de nu.

1 kommentar:

  1. Usch, det låter inte som någon höjdare alls det där! Stackars oss som har sådana besvär!!!

    Och du, nej inget kön än på bebisen men flera som frågat om det blir pojke eftersom jag bara köpt sånna färger. Vi tror det blir en flicka men jag gillar ju turkost å blåt en massa så :)

    Hoppas akupunkturen hjälper! Och du, vi måste försöka cs åtminstone till sommaren med våra små (och din stora tjej) bebisar.

    SvaraRadera