tisdag 1 december 2009

Förvirrade ont

- Jo, men ont gör det.
- Men vad gör du på jobbet då?
- Ja, men jag kan väl likväl sitta här som där.
- Äsch, ge dig nu och åk hem va.

A) Jag är duktig och fortsätter jobba de resterande veckorna (hatar för övrigt ordet duktig...)
B) Jag fortsätter att gnälla varje kväll till en man som likväl kunde varit en vägg att gnälla till i detta sammanhang
C) Jag bokar en läkartid och hör efter vad läkaren tycker
D) Jag går och lägger mig och försöker sova bort det onda

2 kommentarer:

  1. bola en läkartid. ingen vinner något på att vara duktig.
    det har jag iallafall lärt mig av livet. det är bara människor som tar för sig och skriker högt som kommer någonstans

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska boka en läkartid. Du kan ju inte jobba om du har ont heller. Lycka till! Kramar Susanne

    SvaraRadera