söndag 22 november 2009

Sista tjänsteresan

Imorgon tar jag tåget till Hannover. Vägrar sätta mig på flyget och stressa bebisen. Avskyr att flyga. Tågresan kommer att ta alldeles för lång tid, men det får det helt enkelt vara värt. Mannen har preparerat datorn med tonvis av filmer. Jag har preparerat min väska med snask, skvaller och gott vatten. Blir nog bra.

Syster min flyttar till Kalifornien på onsdag. Shit liksom. Vilket äventyr! Många känslor inblandad i deras flytt, men om jag börjar skriva så kommer jag aldrig att bli klar. Summan av det hela är i alla fall att jag tycker att det är jäkligt coolt att de flyttar dit!

Jag är åter på svensk mark alldeles för sent på onsdag kväll, men som sagt - det får det vara värt. Ska bli spännande och se om en viss fröken N kläcker bebis nr 2 innan dess.

Gonatt på er mina läsare. Glöm inte att lämna en kommentar så att jag vet att ni finns där!

2 kommentarer: