lördag 16 januari 2010

Dejt med mannen min

Inte för att dagen började så bra, men bion var ju redan bokad så efter många om och men tog vi oss in till storstan för att lämna av vårt lilla troll till mina föräldrar. Snabbt vidare för att äta på mitt favoritställe. MEN, när vi kom dit hade de bestämt sig för att stänga tidigare än vanligt. Blev grekisk mat, som var otroligt god! Efter det, CINEMA. Och inte vilken film som helst, utan Avatar. Jisses vad bra den var! Såg den ju givetvis i 3D. Mannen var märkbart berörd när vi kom ut ur biografen - och han är inte en sån som blir det speciellt ofta. Ungefär vid barnfödslar och när han nu ser Avatar. Jag var mest otroligt kissnödig, fast att jag varit uppe på toa i slutet av filmen. Jo, visst är jag höggravid...

Bebis var med i all action, så inte är det något fel på hörseln. Jag kom dessutom på ett supergulligt pojknamn. Äntligen. Och gissa vad?! Mannen min gillade också det namnet. Så dagen blev ju rätt bra till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar