fredag 2 september 2011

En summering av veckan

Det blev en bra vecka trots allt. Barnen har kommit in i dagisrutinerna och jag trivs att vara tillbaka på jobbet. Dessutom så känner jag fortfarande lugnet i kroppen och ska försöka behålla det så länge jag bara kan. Mamma-lunks-lugnet.

Tyvärr så har lillebror börjat strula igen och i snart två veckors tid har han varit besvärad när det är sovdags. Härom natten stoppade jag i öronpropparna och gick och la mig i ett annat rum så mannen fick ta den natten. Den natten sov de knappt. Så idag hade maken min bokat in ett telefonmöte med en av läkarna som tagit hand om vår son. Och maken var hård. Det är han bara när han är trött. Nästan bara kanske jag ska säga. Så nu har lillebrors dosering av Zantac höjts och läkaren skulle försöka skynda på den remiss som skickats för ett ingrepp som ska göras under hösten. Vilken karl jag har! Skulle dock kanske låtit honom ta fler nätter innan så detta hade hänt för länge sen. Men bättre sent än aldrig!

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kall cola och lite lösgodis. Önskar alla mina läsare en god helg!

1 kommentar:

  1. En del roligt och en del tråkigt alltså. Men vad skönt att starten på jobbet inte blev så illa som du först trodde.

    Sen det tråkiga, att sonen börjat strula igen. Jag håller tummarna för att den nya doseringen hjälper så att ni alla får sova. Man blir knäpp utan sömn.

    Trevlig helg!!

    SvaraRadera