måndag 13 december 2010

Spekulationer från en mammas horisont

I helgen har båda barnen varit hos mina underbart snälla föräldrar. Vi har varit på julbord, dansat, druckit vin, tittat på film och SOVIT! Så i morse fick jag en snilleblixt. Antar att den kom för att hjärnan äntligen fått lite sinnesro och andrum. Efter ett samtal till underbaraste BHV-sköterskan och ett besök till den första läkaren som undersökte liten när vi fick åka in för extra kontroller dagarna efter då han var född, så fick jag lite jakande medvind. Nu har en medicin sats in som han ska få under två veckors tid, därefter ska vi göra en ny värdering. DOCK! Läkaren i Lund är fortfarande inblandad men magkänslan säger dock att han inte riktigt är på det spåret jag är idag. Har nämligen tagit upp det med honom, men han tycker inte att det stämmer. Han har några andra spår som fortfarande är under utredning så kanske kan det ge något annat svar. MEN! Vi får se. Jag tror verkligen på detta nu. Återkommer med en uppdatering när vi förhoppningsvis har ett positivt resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar