onsdag 11 november 2009

Vem är det som bestämmer?!


Om det är:
Läkaren - så ska jag jobba 50 procent månaden ut
Barnmorskan - 50 procent graviditeten ut
Försäkringskassan - kan inte bestämma sig
Jag - kan inte heller bestämma mig
Bebis - mår bra och bryr sig inte så länge jag inte stressar som jag gjorde innan

  • Mitt Hb-värde idag låg på 102. Inte så värst imponerande.
  • Kan bara sitta kortare stunder nu om stolen är för hård/mjuk. Och hur många lagomstolar finns det?
  • Sover dåligt eftersom fogarna spökar med mig. Och ändå har vi köpt en ny säng för en massa pengar för att jag ska kunna sova bättre.
  • Är i v 23+6 idag. Känns som evigheter kvar med tanke på det onda, men inte så långt kvar om jag inte tänker på det onda.
  • Har 8 veckor och 2 dagar kvar att jobba och däremellan kommer massor med semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar