onsdag 9 januari 2013

Jag är visst inte jag längre!

Tuttsyndromet. Gravidsyndromet. "En-blinkande-finne-mitt-på-näsan"-syndromet. Kärt barn har många namn. Men snälla, rara medmänniskor. Se mig i ögonen och inte någon annanstans. Ja, jag är gravid i vecka 32. Men jag ÄR fortfarande jag för det. Jag uppskattar fortfarande när ni ser mig i ögonen istället för att bara stirra på min mage och bara prata om min graviditet!

Självklart pratar jag gärna om min graviditet och förstår att ni vill titta på världens snyggaste gravidmage. Glöm bara inte att jag är en person också. Inte en apa i em bur som man kan stirra på hur som helst!

2 kommentarer:

  1. Men OJ!!! Jag har inte varit inne här på länge inser jag...grattis!! Så jätteroligt att ni snart ska få ett liten knytt!! Tänker på o hoppas ni mår bra allihop! Kramar

    SvaraRadera
  2. men du har ju en sjukt snygg mage. klart man vill stirra på den!

    SvaraRadera