onsdag 21 november 2012

Bröstförstoring!

Har länge funderat, vänt och vridit på tankar om min kropp. Jag var väldigt vältränad innan barnen kom och hade så snygga bröst. Tankarna om att fixa till brösten efter alla amningar har funnits i mitt huvud många gånger. Men så för ett tag sedan så var vi på en simhall. Och i duschen stog det en kvinna som var smal men ganska skrynklig i kroppen men tuttarna... ja, de var så fasta och runda. Såg ju helknäppt ut! Pratade med goda vänner om det här också där mannen i familjen sa vad han tänkte och tyckte. Idag såg jag ett erbjudande på Groupon om att fixa tuttarna till halva priset. Det var droppen! Blev i och för sig glad när jag såg att ingen bokat denna deal. För jag menar. Hur mycket man än vill fixa sig så gör man väl ändå inte det via en deal på nätet?! Galet!

Vad tycker ni om det här med skönhetsoperationer?

2 kommentarer:

  1. Svårt det där... jag kom hem och berättade för S om ett serum som gjorde ögonfransarna längre, han tyckte det var som botox men jag mer som en ansiktskräm typ. Tur det har förbjudits så behöver jag inte tänka på det mer men shit vilket resultat det ger (kollega som testar!) Men just det problemet har ju inte du. vift vift.

    SvaraRadera
  2. jag tycker du har skitsnygga tuttar även efter 2 barn. men om du vill operera in grejer så stöttar jag. man ska väl göra det för att må bra med sig själv. men bara om det är för din egen skull. inte för vad någon annan kan tycka.

    SvaraRadera