lördag 9 april 2011

Nygamla vanor?

En gång i tiden, för läääänge sen, tränade jag en hel massa. Hade rutor på magen, armmuskler som hette duga, superslimmade ben, tuttar som vem som helst hade kunnat döda för och fastaste rumpan. Men sen bar jag två underbara små liv i min kropp och ammade dem båda. Nu har jag en fin mammakropp. Superfin. Verkligen. Men...

Tänkte så här. Tuttarna får jag antingen acceptera eller börja spara pengar till nya. Skulle ju faktiskt kunna sluta äta godis helt och hållet, för på något annat sätt kan jag inte göra för att dra ner på mina intag av detta gift. Och sen skulle jag ju kunna börja jogga eller införskaffa en spinningcykel att ha hemma. Måste först bli av med foglossningen dock. Segt. Men sen så kanske vi kan snacka igen om FIN mammakropp! Är sååå sugen på att verkligen ta ett rejält tag, men är så rädd för att misslyckas. Det vill jag ju inte. Dumma fogar.

Heja mig får jag väl säga! Pepp, pepp, PEPP!

4 kommentarer:

  1. Skulle jag ha en så superfin mammakropp som du så skulle jag med gott samvete äta godis och slö och bara ha det gott!! Jag skulle varit nöjd med den kroppen inna mammatiden också!! Var inte så kritisk!!!!

    SvaraRadera
  2. Inte alls kritisk, men jag gillar muskulösa kroppar :) Vill ha! Sånt där med mode och sånt är inte min grej, men muskler. Jepp!

    SvaraRadera
  3. Pepp, pepp, pepp till dig!! =)

    SvaraRadera
  4. äch du. du e ju supermegasnygg.
    släng tuttarna över axeln och ta en promenad i vårsolen med dina vackra små troll. vem vill se ut som en 18 åring resten av sitt liv.

    heja skrynkliga magar och hängtuttar.

    SvaraRadera