fredag 22 oktober 2010

Min dotter är kär för första gången!

Och inte i vem som helst... jo, i hantverkaren som varit här i veckan. Andra morgonen han kom så sa hon när han var ute i sin bil och hämtade betong:

M: Mamma, jag tycker Byggare Bob är fräck och fin.
Jag: Jaha, eh. Vad menar du?
M: Jo, men han är sådär fräck och fin.
Jag: Jaha. Men. Vad menar du? Var är han fräck?
M: På håret och lite sådär på halsen.
Jag: Jaha.
M: Han är jättefin. Och fräck.

Idag frågade hon var Rödstånga ligger. Byggaren kom nämligen därifrån. Frågade då om hon var förtjust i honom. Med huvet på sne så sa hon: Han är så fin.

2 kommentarer:

  1. hihihihhiiiiiihihi. jag skrattar så jag gråter. lilla söta mika.
    naaaaaaaaw.
    nu kanske ni vet hennes typ lite då...
    dax för pappa feddick att skaffa hagelgevär snart.

    SvaraRadera
  2. Anna & Johan23 oktober 2010 18:45

    Haha, så himla roligt! :) söta Mika!

    SvaraRadera