fredag 22 oktober 2010

Min dotter är kär för första gången!

Och inte i vem som helst... jo, i hantverkaren som varit här i veckan. Andra morgonen han kom så sa hon när han var ute i sin bil och hämtade betong:

M: Mamma, jag tycker Byggare Bob är fräck och fin.
Jag: Jaha, eh. Vad menar du?
M: Jo, men han är sådär fräck och fin.
Jag: Jaha. Men. Vad menar du? Var är han fräck?
M: På håret och lite sådär på halsen.
Jag: Jaha.
M: Han är jättefin. Och fräck.

Idag frågade hon var Rödstånga ligger. Byggaren kom nämligen därifrån. Frågade då om hon var förtjust i honom. Med huvet på sne så sa hon: Han är så fin.

2 kommentarer:

  1. hihihihhiiiiiihihi. jag skrattar så jag gråter. lilla söta mika.
    naaaaaaaaw.
    nu kanske ni vet hennes typ lite då...
    dax för pappa feddick att skaffa hagelgevär snart.

    SvaraRadera
  2. Haha, så himla roligt! :) söta Mika!

    SvaraRadera